Automobilka Audi začala lákat zákazníky ke koupi stávající generace modelu TT, a to novou variantou, která se jmenuje S line Competition. Nová varianta kombinuje sportovní paket S line s exteriérovým paketem S line navrch, ovšem navrch přidává i další prvky. Vůz se bude prodávat pouze ve verzi kupé.
Vzhled karoserie je tedy pozměněn hlavně kvůli paketu S line, nechybí zde ani sportovně tvarované nárazníky vpředu a vzadu nebo výraznější boční prahy. Spoiler na zádi pochází z vrcholné varianty TT RS. Maska chladiče single frame je orámována lesklou černou, zatímco samotná mřížka je v matné černé, stejně tak okolí mlhových světel. Černé jsou dále kryty vnějších zpětných zrcátek, část zadního nárazníku, spoileru na zádi a pětipaprsková 19palcová kola. Pneumatiky mají rozměr 255/35.
Registr vozidel: Aby bylo možné zaregistrovat nové či ojeté vozidlo do evidence, musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na úřadu doložit originál zelenou kartu. Každé vozidlo provozované na území ČR, musí být zaregistrováno dle trvalého (u cizinců dle přechodného) bydliště.
Metalické laky (oranžový Samoa a bílý Glacier) a laky s perleťovým efektem (šedý Daytona a červený Misano) jsou dodávány bez příplatku. Uvnitř vozu vládne duch S line také. Nechybí zde ani přepracované obložení dveří, hliníkový dekor nebo sportovní sedačky kombinující perforovanou alcantaru s černou kůži a kontrastním stříbrným prošíváním. Volant je totožný s tím z TT RS. Součástí výbavy jsou xenonové světlomety plus nebo sportovní zavěšení přibližující vůz o 10 milimetrů k silnici.
Kupé TT S line competition je možné pořizovat se všemi nabízenými motory pro toto kupé. Na českém trhu je běžné TT k dostání se 1,8 TFSI (118 kW), 2,0 TFSI (155 kW) a 2,0 TDI (125 kW). Příplatek za S line competition bude na evropských trzích činit 4.300 eur (cca 110 tisíc korun). To je asi poloviční cena proti tomu, kdyby zákazník jednotlivé prvky objednával zvlášť.