Audi má za sebou nejlepší měsíc ve své historii, v březnu prodalo 143 500 aut. Znamená to meziroční navýšení o 14,1 %. Čtvrtletní odbyt vzrostl na 346.100 kusů (+10,8 %), a to zejména díky silné poptávce v Číně. „Zahájili jsme rok 2012 velmi úspěšně. V nadcházejících měsících očekáváme, že náš růst bude pokračovat,“ uvedl ředitel prodeje Peter Schwarzenbauer v tiskovém prohlášení. V březnu se Audi udrželo před jedním ze dvou úhlavních konkurentů ze Stuttgartu.
Vozy s trojcípou hvězdou si totiž koupilo „jen“ 131.334 zákazníků. BMW oznámí své výsledky za uplynulý měsíc dnes. Audi předstihlo Mercedes-Benz v celosvětových prodejích již loni. Mnichovskou automobilku pak udolalo v ziskovosti, a to díky úsporám. Je všeobecně známo, že jeho modely sdílí mnoho komponentů s mateřským Volkswagenem. Bitva tří německých prestižních výrobců tak pokračuje.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
V Číně jsou ovšem čtyři kruhy lídrem luxusního segmentu a i pro ně samotné je trhem číslo 1, dokonce před domácím Německem. V nejlidnatější zemi světa březnové prodeje dosáhly 31.505 kusů (+37 %) díky úspěchu řad A4, A6 a SUV Q5. V Německu si vozy Audi koupilo celkem 25.140 zákazníků (+4,8 %).
V Evropě odbyt minulý měsíc také vzrostl na 85.550 aut (+7 %). Klienty zajímají hlavně relativní novinky: A1 Sportback a menší SUV Q3. Ani v Británii se čísla nezmenšila, ba právě naopak, zvýšila se o 8,6 % na 23.062 exemplářů. Ruský trh vykazuje takřka dvojnásobek loňských počtů (3.404, +99,9 %). Po Číně, Německu a Británii je čtvrtým největším trhem pro Audi USA (v březnu 11.585 jednotek, +18 %). V uplynulém roce bylo obchodně nejúspěšnější z luxusní německé trojky BMW (1,38 milionu exemplářů), Audi skončilo druhé (1,3 mil.) a Mercedes-Benz třetí (1,26 mil.). V horizontu osmi let se ovšem druzí Bavoři chtějí dostat přes ty z Mnichova. Metou pro ně jsou dva miliony prodaných aut za rok.