Automobilka Audi založila model A6 L e-tron concept na sériovém modelu A6 L. Vůz je totiž obchodně velmi úspěšný. Vyráběn je ve společném podniku se společností FAW (First Automobile Works) v Čchang-čchunu
Registr vozidel: Aby bylo možné zaregistrovat nové či ojeté vozidlo do evidence, musíte mít mimo jiné sjednané povinné ručení a na úřadu doložit originál zelenou kartu. Každé vozidlo provozované na území ČR, musí být zaregistrováno dle trvalého (u cizinců dle přechodného) bydliště.
K pohonu předních kol 5,02 m dlouhého prémiového sedanu s rozvorem náprav 3,01 m slouží hybridní systém, který využívá přeplňovaný zážehový čtyřválec 2,0 TFSI s výkonem 155 kW (211 k) a elektromotor o výkonu 70 kW (95 k). Kapalinou chlazené lithium-iontové baterie jsou uloženy v zadní části vozidla a k jejich dobíjení slouží i rekuperace kinetické energie. V čistě elektrickém režimu, může Audi A6 L e-tron concept ujet až 80 km při konstantní rychlosti 60 km/h. Řídící modul hybridního systému vybírá nejvhodnější provozní režim s ohledem na co nejdelší dojezd a podle toho se vůz pohybuje pouze na elektřinu nebo za pomoci spalovacího motoru a může samozřejmě využívat i obou motorů společně.
Součástí výbavy Audi A6 L e-tron concept je elektronická uzávěrka diferenciálu, která je rozšířením funkcí ESC. V interiéru se změny oproti sériovému modelu odehrávají prakticky jen v oblasti přístrojového štítu, kde tachometr nahrazuje tzv. powermeter, který na stupnici od 0 do 100 ukazuje celkový výkon pohonného systému. Přístroje zobrazují i stav nabití akumulátorů a tok energie se může zobrazovat na displeji systému MMI Navigation Plus. Na hybridní pohonný systém ukrytý pod sériovou karoserií upozorňuje maska chladiče, jejíž provedení je již jedním z charakteristických rysů spojujících některé z konceptů s označením e-tron.
K specifickým úpravam A6 L e-tron patří i design vstupů vzduchu v předním nárazníku, zadní difuzor a vzhled 21-palcových kol. Modelu A6 L e-tron concept bychom se měli dočkat v roce 2014.