Supersport od Audi se konečně dočkal nového faceliftu. Společnosti to trvalo šest let. Jako největší novinky se zdají být LED světlomety a určitě sedmistupňová převodovka S tronic.
Havarijní pojištění doplňuje povinné ručení. Jde o volitelné pojištění, které kryje ostatní škody v povinném ručení nezahrnuté. Pojistit se tak můžete proti škodám na svém vlastním vozidle nebo třeba zamezit případné finanční ztrátě při odcizení vozidla.
Dlouhá léta drželi v Audi stávající podobu vozu, do designu R8 prakticky nesáhli. Po šesti letech se ale faceliftu dočká i tenhle supersport. Faceliftovanou Audi R8 poznáte podle zcela nových předních světel, která jsou do šikma. Za pozornosti stojí i zadní světlomety. Drobných designových vylepšení se dočkal přední nárazník, ale nejde o nic, čeho byste si všimli na první pohled.
U osmiválcové verze zůstal standardem šestistupňový manuál, u desetiválcové varianty je za příplatek. Nová, od základu vyvinutá, sedmistupňová převodovka S tronic dokázala stáhnout zrychlení až o tři desetiny. Osmiválec tedy přichází s výkonem 430 koní při 7900 ot./min., se kterým udolá stovku za 4,3 vteřiny a dokáže jet na maximální rychlost 300 km/h. Desetiválec počítá s výkonem 525 koní při 8000 ot./min., což vede k akceleraci 3,6 s na 100 km/h a maximální rychlosti 314 km/h.
V nabídce je ještě nový topmodel V10 Plus. Dá se koupit jen jako kupé a k dobru tak dostanete dalších 25 koní. To dokáže R8 katapultovat na stovku za 3,5 s (tedy o 0,1 s rychleji), maximální rychlost se změní jen nepatrně - na 317 km/h.
České ceny jsou zatím tajemstvím, ale od těch současných se asi moc lišit nebudou. R8 s osmiválcem u nás začíná na 2 839 900 Kč, za V10 FSI si Audi představuje 3 773 100 Kč.